Muzyka :)

wtorek, 1 kwietnia 2014

Versatile Blogger Award

Chciałam bardzo podziękować za nominację do Versatile Blogger Award Justyna B.A.P :3



Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 7 (lub więcej) blogów.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 

Fakty o mnie. 
1. Jestem w cholerę leniwa.
2. Moją ululioną dramą jest Boys Over Flowers.
3. Uwielbiam kimchi. Gdybym mogła jadłabym je bez przerwy.
4. Jestem fejkiem .
5.Mam dwóch ultimate: Junhyung'a i Kai'a. Jednak Joker jest dla mnie o wiele ważniejszy od Jongin'a
6. Poza k-pop'em uwielbiam Lady Gagę. Jest to moja największa idolka i nawet , kiedy zaczęłam słuchać koreańskiego popu, ona nadal jest w moim serduszku i nigdy jej nie zostawię.
7. Mam dedyk od Junhyung'a w jego mini albumie Flower (i to serduszko obok mojego imienia *-* KLIK ) .


Blogi , które nominuję.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz